Marketing dla usług dentystycznych w czasie lockdownu

Czy do promocji swoich usług dentystycznych korzystasz z mediów społecznościowych w okresie lockdownu? Nastąpi niewątpliwy wzrost wykorzystania mediów społecznościowych, a jako sposób na przyciągnięcie pacjentów, przedstawiamy sprawdzone motywy, które możesz wykorzystać w ramach swojej strategii treści w tym miesiącu.

Przede wszystkim uważamy, że ważne jest, aby przekazywać komunikaty wsparcia i pozytywnego nastawienia podczas lockdownu, jednocześnie pozostając wiernym wartościom swojej marki. Ta treść może obejmować:

– Cytaty o pozytywnym nastawieniu / przesłaniach zapewniających, że będzie dobrze
– Podkreślanie grup wsparcia w Twojej społeczności
– Przypominanie pacjentom o dentystycznych procedurach ratunkowych
– Zabawa dla pacjentów filmami w gabinecie
– Zabawne wyzwania / łamigłówki

Pacjenci na pierwszym miejscu

Zrozumienie, czego Twoi pacjenci chcą widzieć od Twojej marki, ma kluczowe znaczenie i uważamy, że następujące treści mogą Ci się przydać:

– Aktualizacje od Twojego zespołu dentystycznego
– Odpowiadanie na często zadawane pytania, jakie możesz usłyszeć Stomatolog Szczecin
– Pomoc dla pacjenta i jego bezpieczeństwo
– Referencje pacjentów (najlepiej wideo)
– Wskazówki dotyczące zdrowia jamy ustnej i o tym jak dbać o implanty Szczecin, jeśli ktoś je posiada.

Gdy twoje praktyki wracają do zdrowia po niepowodzeniach związanych z COVID 19, marketing będzie kluczowym czynnikiem wpływającym na sukces twojej praktyki. Zaangażowanie obecnych pacjentów, a także przyciąganie nowych pacjentów w niepewnych czasach będzie siłą napędową sukcesu. Udowodniono, że zarówno media społecznościowe, jak i marketing wideo odnoszą wielki sukces, gdy są używane prawidłowo i skutecznie.

Czy są różne sposoby, aby dostać się na pierwszą stronę wyników wyszukiwania?

Firma może pojawić się na pierwszej stronie Google na dwa sposoby. Są to płatne reklamy, znane również jako Google Adwords i organiczne rankingi z dentystycznym SEO.

Rankingi organiczne są zmienne, zawodne i zajmują więcej czasu niż wiele firm, aby osiągnąć wyniki. Dzięki konsekwentnemu korzystaniu z treści związanych z SEO, odpowiednim marketingiem w mediach społecznościowych i działaniom w Twojej witrynie, Twoja firma będzie organicznie poruszać się po rankingach, aby zbliżyć się do tej strony o jeden cel w określonym czasie. Jednak pierwsze 3 lub 4 strony internetowe na danej stronie podczas jednego wyszukiwania są tam umieszczane przez Google Adwords. Jeśli poważnie myślisz o swojej strategii marketingowej i pozwalasz jej zadziałać, to być może nadszedł czas, aby zainwestować w SEO dla swoich usług dentystycznych – musisz zatem wypracować budżet, aby zapłacić Google za prawo do bycia w tym miejscu.

Korzystając ze strategii reklamowej „Pay Per Click” (PPC), przyspieszasz proces, jednocześnie grając w tę grę i konkurując z wieloma innymi firmami, jednocześnie zwiększając swoje szanse na bycie widzianym przez tych, którzy są ważni: twoi pacjenci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *